Saznaj više o haloo mobilnoj mreži kroz najčešće postavljena pitanja.
haloo je prepaid mobilna usluga koja nudi povoljnu govornu, SMS komunikaciju i mobilni Internet.
haloo nudi usluge mobilnog Interneta. Više informacija i upute za aktivaciju možete pronaći ovdje. Uslove korištenja usluge možete pronaći ovdje.
Svoj haloo račun možete dopuniti na tri načina:
Vrijednost dopune | Vrijeme trajanja dopune |
---|---|
1KM | 4 dana |
2 KM - 3 KM | 10 dana |
4 KM - 9 KM | 25 dana |
10 KM - 20 KM | 90 dana |
21 KM - 39 KM | 120 dana |
40 KM - 50 KM | 150 dana |
Inicijalni iznos na haloo računu vrijedi 15 dana nakon aktivacije.
Korisnici kojima je isteklo vrijeme trajanja dopune mogu primati pozive i SMS poruke 60 dana nakon isteka vremena trajanja dopune, ali ne mogu pozivati i slati SMS poruke. Nakon isteka perioda od 60 dana, korisnik nije više u mogućnosti primati pozive i SMS poruke, a nakon isteka perioda od 90 dana od vremena trajanja dopune broj se briše iz baze haloo korisnika i nije ga moguće ponovo aktivirati.
Stanje svog haloo računa možete provjeriti direktno pozivom koda *101# ili kroz haloo meni pozivom koda *100#.
Kroz haloo meni možete upravljati svojim haloo računom, provjeriti stanje glavnog računa, aktivirati haloo opcije za mobilni Internet, provjeriti stanje haloo opcija za mobilni Internet, provjeriti stanje BONUS minuta, SMS-ova ili MB, izvršiti prijenos novca sa jednog haloo računa na drugi, koristiti uslugu "Nazovi me", promijeniti jezik, kao i dobiti sve ostale informacije o haloo mobilnoj mreži.
Pozivom koda *100# pristupate haloo meniju.
Prijenos novca sa jednog haloo računa na drugi možete napraviti samo u slučaju kada na haloo računu imate dovoljno sredstava i kada je haloo račun sa kojeg vršite prijenos aktivan.
Prijenos vršite koristeći haloo meni. Pozovite *100#, odaberite 4, zatim odaberite 1 i pratite daljne upute.
Usluga 'haloo NAZOVI ME' omogućava svim haloo korisnicima da kada na računu nemaju dovoljno sredstava obavijeste prijatelja koji koristi haloo da ih pozove.
Uslugu koristite kroz haloo meni. Pozovite *100#, odaberite 4, zatim odaberite 2 i pratite daljne upute.
Uslugu možete koristiti samo u slučaju kada na svom haloo računu imate 0,08 KM ili manje i kada je haloo račun aktivan.
haloo SIM kartica se ne može koristiti u mobilnim aparatima koji su zaključani/kodirani za neku drugu mrežu.
haloo SIM karticu možete koristiti u mobilnim aparatima iz haloo kompleta te aparatima koji nisu zaključani/kodirani.
SIM možete deblokirati ukoliko utipkate PUK broj, nakon čega možete ponovno unijeti stari ili odabrati novi PIN.
Vaš PUK broj se nalazi unutar haloo start paketa, a možete ga saznati i pozivom na broj korisničke službe 064 40 40 40 ili 0800 80 000.
Savjetujemo da ovaj broj pažljivo čuvate.
Cijena minute razgovora unutar haloo mreže je 0 KM.
Cjenovnik možete pogledati ovdje.
Cijena minute razgovora prema ostalim mobilnim mrežama u BiH je 0,18 KM (u cijene uračunat PDV). Cjenovnik možete pogledati ovdje.
Cijena minute razgovora prema fiksnim mrežama u BiH je 0,18 KM (u cijene uračunat PDV). Cjenovnik možete pogledati ovdje.
Uspostava poziva je naknada koja se naplaćuje pri uspostavi odlaznog poziva. Naplaćuje se samo za pozive unutar haloo mobilne mreže.
Da
Da. Cijena slanja SMS-a prema inostranstvu je 0,14 KM (u cijene uračunat PDV).
Pod uznemiravanjem iz oblasti telefonije podrazumijeva se primanje višestrukih, uznemiravajućih, neželjenih poziva i/ili SMS poruka koji kod pozivane osobe izazivaju neprijatnost, brigu, strah ili stres.
Ako primate pozive i/ili SMS poruke koje Vas uznemiravaju, trebate se obratiti najbližoj nadležnoj Policijskoj upravi i podnijeti prijavu za uznemiravanje. Također, ako mobilni uređaj koji koristite ima tehničku mogućnost stavljanja brojeva na 'blok listu', savjetujemo da na svom uređaju broj koji Vas uznemirava dodate na 'blok listu' da biste onemogućili dalje uznemiravanje.
Naplata naknade za korištenje mobilne mreže počinje od 01.07.2022. godine.
Naknadu za korištenje mobilne mreže uveli su svi mobilni operateri u BiH uz saglasnost Regulatorne agencije za komunikacije Bosne i Hercegovine, a kao rezultat povećanih troškova razvoja i održavanja infrastrukture mobilne mreže neophodne za pružanje usluga korisnicima. Jedan od razloga je i visok iznos naknade za Dozvolu za korištenje radio frekvencijskog spektra za pružanje usluga putem mobilnih pristupnih sistema kao i obavezne dinamike izgradnje nove mobilne širokopojasne mreže (4G).
Naknadu za korištenje mobilne mreže plaćaju svi korisnici mobilne mreže pa tako i korisnici haloo mreže.
Naknada za korištenje mobilne mreže iznosi 1 KM s uključenim PDV-om. Naknada se naplaćuje umanjenjem iznosa na haloo računu i vrijedi 30 dana od naplate, nakon čega haloo račun ponovno podliježe naplati ove naknade.
Za korisnike koji haloo broj aktiviraju nakon 01.07.2022. naplata naknade za korištenje mobilne mreže je 30 dana od aktivacije haloo broja i ista vrijedi narednih 30 dana, kao što je slučaj i za sve ostale haloo korisnike.
U slučaju da je iznos na haloo računu manji od iznosa naknade za korištenje mobilne mreže, vrijeme trajanja haloo dopune nije isteklo, a iznos na haloo računu je dovoljan za ostvarenje poziva, slanje SMS-a ili prijenos podataka, korisniku će biti omogućeno korištenje usluge poziva, slanja SMS-a i prijenosa podataka. Naknada za korištenje mobilne mreže naplatit će se kada korisnik bude imao dovoljan iznos na haloo računu.
Ne, naknada se ne naplaćuje retroaktivno. U slučaju da haloo korisnik više uzastopnih mjeseci na svom haloo računu nije imao dovoljan iznos za naplatu naknade za korištenje mobilne mreže, naknada od 1 KM za narednih 30 dana će biti naplaćena kada haloo korisnik dopuni svoj haloo račun.
Naknada za korištenje mobilne mreže naplaćuje se 30 dana od posljednje naplate naknade, ako korisnik ima dovoljan iznos na računu i onda kada je taj iznos ostvaren prijenosom novca s jednog haloo računa na drugi.
Naknada za korištenje mobilne mreže naplaćuje se 30 dana od posljednje naplate, ako korisnik ima dovoljan iznos na haloo računu, bez obzira na trenutni status haloo broja pa se tako naplata vrši za aktivne haloo brojeve kao i za one kojima je isteklo vrijeme trajanja dopune.
Naknada za korištenje mobilne mreže korisniku se neće naplatiti od početnog iznosa na računu koji je dodijeljen aktivacijom standardnog, Tourist i promotivnog haloo start paketa. U tom slučaju, naplata naknade će biti 30 dana od aktivacije haloo broja i ista vrijedi narednih 30 dana.
Prilikom svake naplate naknade za korištenje mobilne mreže haloo korisnik će o tome biti obaviješten putem SMS poruke.
Dodatne informacije o naplati naknade za korištenje haloo mobilne mreže su dostupne na linku.
Broj korisničke službe je 064 40 40 40 za pozive iz haloo mobilne mreže ili 0800 80 000 za pozive iz drugih mreža.